emag

marți, 8 mai 2012

Gifuri-la o cafea









12 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma numesc Marian Gheorghe si locuiesc in Focsani, judetul Vrancea. Tratamentul pentru boala Parkinson paralitic imi provoaca insomnie iar noptile mi le petrec navigand pe internet. Am incercat de mai multe ori sa accesez blogul dumneavoastra dar nu mi sa piermis de catre S.R.I. spunand ca pe acest blog nu am acces. In aceata seara, cineva, nu stiu cine, m-a ajutat sa navighez fara restrictii si am constatat ca pe blogul dumneavoastra sunt subiecte si imagini deosebite. sper ca aceasta noapte sa fie mai usoara pentru mine, hoinarind pe acest blog minunat. Acel cineva si tot ce descoper pe blogul dumneavoastra ma fac sa plang de bucurie. Sunt uimit, stau si privesc si numi vine a crede ce descoper. Va multumesc pentru aceste momente mirifice. Aveti toata stima din partea unui batranel de 64 ani (03.03.1954)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte frumos ati scris,ma bucur mult sa aflu ca cineva apreciaza blogul meu,dupa cum ati vazut n-am sute de abonati ca pe alte bloguri asa ca nu m-am gandit ca l-ar aprecia prea multa lume.Am setat acum https in loc de http e vorba de conexiune securizata poate de asta va aparea acel avertisment.Imi pare rau pentru problema pe care o aveti,voi face cercetari pe internet,ma voi documenta si in curand voi publica un articol pe celalalt blog al meu :https://sfaturidespreboli.blogspot.com

      Ștergere
  3. Sunt minunate și frumoase dar daga vrei săi trimiți persoanei iubite era frumos dacă era iubitu cu cafeaua la pat cu iubita sau ceva de genu

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Mi-a placut foarte mult tot ce-am apucat sa vad.Multumesc mult pentru efortul ce-l faceti pentru a ne incanta pe noi ,simplii navigatori pe net. Felicitari pentru ceea ce realizati.

      Ștergere